به عشق تو


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

 

              

به عشق تو زنده ام ، با یاد تو نفس می کشم و با خاطراتت جان میگیرم.
به امید رسیدن به تو منتظر می مانم ، یا به تو می رسم و یا باید قید این زندگی را بزنم.
به عشق بودن تو هستم ، تو نباشی یک لحظه هم نمی توانم در این دنیای بی محبت زنده بمانم . همه وجودم ، عطر نفسهایم ، هوای زنده بودنم تویی ای عشق من.
به عشق تو نفس می کشم و این لحظه های سرد را با گرمی عشق تو سپری میکنم.
آنقدر در کنار جاده زندگی منتظر می مانم تا تو بیایی و مرا با خود ببری.
از این انتظار هیچگاه خسته نخواهم شد چون من یک عاشقم.
عاشقی که سالهاست در پی تو بوده و تو را به سختی به دست آورده است.
اگر زنده ام به امید رسیدن به تو است ، نا امیدم نکن که این دل من بی طاقت است.

هر جا باشی ، دوستم داشته باشی یا نداشته باشی ، مرا بخواهی یا نخواهی ،
دوستت دارم. بدان و باور داشته باش که من تو را دوست دارم بیشتر از آنچه که دلت باور دارد.

 


                     

به هوای اینکه تو هستی به عشق بودنت چشمانم می بارند ، فرداها را در کنار تو زیبا
می بینم و خوشبختی من در گرو بودن تو در کنارم است عزیزم.
تو با بودنت در کنارم با محبت و عشقت مرا خوشبخت کن ، تا من نیز جانم را برای
خوشبختی ات فدایت کنم.به هوای بودن تو این زندگی سخت را تحمل میکنم ، تو نباشی من میمیرم.
نیاز این قلب شکسته من تویی و وجود پر مهر تو ، پس بیا به این قلبی که دیوانه وار
عاشق تو است محبت و عشق برسان

در این جاده زندگی تنها یک راه را می بینم و آن نیز به تو رسیدن است ، غیر از آن
مطمئن باش که بی راهه می روم بی راهه ای که همان دره نابودی است



نظرات شما عزیزان:

sahel
ساعت11:56---28 مهر 1391
امیدوارم تو به عشقت برسیدوست دارم

sara
ساعت21:44---25 مهر 1391
هیچــــ وَقتــــــ بــِﮧ دنبالـِــــ مُحبتـــــــ نگـــرב

بلكــــِــﮧ خــوבَ تــــــ مُحبتــــــــــ بیآفـــریــטּ

كِســـﮯ را بَرایـــــــــ دوســــــتــــــــ داشتـــَــטּ

انتـخابـــــــــــ كــُـטּ کـــﮧ قــــَــلبــِــــ بزرگــــﮯ داشتــــِــﮧ باشـــﮧ

تا مَجبــور نَشـــﮯ برای اینكـــِــــﮧ دَر قــــَـــلبشــــــ جـــا بِگیرﮮ

خودِتــــــ رو كوچـَـكــــــ كُنـــــﮯ


آيلا آراد
ساعت16:27---21 مهر 1391
چه خنده دار كه ناز را میكشیم ! آه را میكشیم ! انتظار را میكشیم ! فریاد رامی كشیم ! درد را میكشیم . . .

ولی بعد از این همه سال آنقدر نقاش خوبی نشده ایم كه بتوانیم دست بكشیم . .


آيلا آراد
ساعت9:10---20 مهر 1391
تـنــهایـی یـعنـی
نـه خــودش هــست کـه از تـــنهایــی درت بیـــاره
نـه فـــکرش اجـــازه مـــیده
تــــنهاییــت رو بــا کـسی دیـــگه پُـــر کــنی.....!

عزيزم باافتخار لينك شدي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:,| 18:9|من|

MiSs-A